• Minnelijk verwijderd
  • Hypotheek afsluiten

Vodafone registratie verwijderd, hypotheek kan worden aangevraagd!

  • Coderingen: A-, 2-codering
  • Geregistreerd door: Vodafone Financial Services B.V.
  • Reactietijd: Eén week
Stap 1. Adviesgesprek
Adviesgesprek Cliënt kwam tot zijn schrik achter de belemmerende werking van een BKR-registratie op het moment dat hij een hypotheek ging aanvragen. Deze aanvraag werd afgewezen enkel op basis van de negatieve BKR-registratie op naam van cliënt. 

Op naam van cliënt stond er één negatieve BKR-registratie vermeld. Een registratie van Vodafone, wat hoorde bij een telefoonabonnement uit het verleden. De registratie liet twee coderingen zien, een achterstandsmelding en een bijzonderheidscode 2. De coderingen zouden tot 2029 zichtbaar zijn. Een periode die cliënt niet kon afwachten. 

De reden dat cliënt niet zo lang kon wachten op de verwijdering van de negatieve BKR-registratie, was dat hij samen met zijn partner een bod had uitgebracht op een nieuwe woning. Het bod was geaccepteerd en de hypotheek moest dan ook geregeld worden. Tijd voor actie!

Om te zorgen dat cliënt en zijn partner alsnog de gewenste woning konden aankopen, namen zij contact op met CoderingVrij om de negatieve BKR-registratie aan te vechten. Na een adviesgesprek werd duidelijk dat er mogelijkheden waren voor een juridisch traject. Deze werd dan ook gestart. 
Stap 2. Start minnelijk traject
Start minnelijk traject Omdat cliënt haast had bij de verwijdering van de negatieve BKR-registratie – het bod op de woning was immers al geaccepteerd – koos hij voor een versneld juridisch traject

Een voordeel van een versneld juridisch traject, is dat er direct actie wordt ondernomen. Diezelfde dag krijg jij nog contact met een eigen jurist en begin je direct met het opbouwen van jouw dossier. Informatie en documenten over het ontstaan van de registratie, de huidige financiële situatie alsook het belang voor de (spoed) verwijdering van de registratie worden verzameld. Al deze gegevens worden gebruikt in het juridisch bezwaarschrift. 

Zo ook bij het dossier van cliënt. Binnen twee weken was alle informatie verzameld en kon het juridisch bezwaarschrift de deur uit! 
Stap 3. Reactie kredietverstrekker
Reactie kredietverstrekker De reactie van de kredietverstrekker volgde binnen een week. De reactie was kort, krachtig en nog belangrijker: positief! In de reactie gaf de kredietverstrekker zonder verdere uitleg aan dat de negatieve BKR-registratie verwijderd zou worden.

Een opluchting voor cliënt en zijn partner die nu zonder verdere obstakels de hypotheek konden aanvragen.  

Reviews

Ben jij overtuigd geraakt? Neem contact op!

Vrijblijvend adviesgesprek aanvragen
Laat nu jouw negatieve BKR-registratie verwijderen!
Copyrights © 2024 All Rights Reserved by CoderingVrij - Website gemaakt door WebSentiment